Medlemsdragning och äta-godis-söndag...

Godkväll!

Känner mig sådär lite småförkyld och ska snart joina sängen, men först några rader till Dig min vän...har nästan lite dåligt samvete efter helgens godismoffande och ingen träning. Skulle vara lite aktsam mot ärret efter leverfläcken ett tag, men hur länge? Glömde fråga...nja, om jag går lite försiktigt ska väl inte vara någon större fara hoppas jag. 

Idag har vi iaf gått sista promenaden som idag hölls vid bygdegården och därefter kunde man köpa våfflor...mums vad goda de var och eftersom vi åt sen frukost blev dessa (dessvärre:)) vår lunch, bra va?! Efter våffelkalaset var det hög tid för årets medlemsdragning med fina priser...tyvärr var inte Vi med bland vinnarna, men trevligt var det och mysigt med riktig bo-på-landet-gemenskap. Blev återigen tillfrågad om att vara med i styrelsen, då de behöver få in "yngre" förmågor, ha,ha, men tackade så snällt nej:)

Imorgon har jag och lilla för avsikt att fara till bygdegården igen, men denna gången är det Smått & Gott...Cisco fixar (förhoppningsvis igen) att vra själv i 2h. Provade i lördagskväll när vi var och firade Emil och då gick det fint.
Nu ska jag natta lillplutten och lägga han i sin låda innan jag själv ska krypa ner i en kall och skön väntande säng:)
Som ni säkert hört eller läst, så föll guldklimpen och OS-hästen Hickstead plötsligt ned efter han var på väg ut från banan...världscupen avbröts och hela hästvärlden är i stor chock. Trolig orsak som spekuleras är hjärtattack, men det ska göras en obduktion som får komma med svaret. Hickstead var en häst på miljonen som tyvärr bara blev 15 år gammal...

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...