11.11.11

Hej Fredag!


Dagens datum är så coolt...nästan att jag skulle kunna tänkt å gift mig idag:) Inte för att det har någon större betydelse iof...gillar man karl`n bättre för att man gifter sig??? Har faktiskt en liten hemlig dröm om vart jag skulle kunna tänka gifta mig...men den karamellen får Ni suga på ett tag till:)

Hörselförbundet ringde precis och undrade om Per Fredrik Carlsson ville skänka några kronor i år igen...Jajamen svarade jag. För tillfället så hör jag ännu sämre, så skicka med en inbetalningsavi till mig oxå:)

F och lilla är iväg på lite ärenden och j a g (och Cisco såklart:)) var inte ledsna att bli själva hemma...har ju inte hunnit dammsuga än idag. Passade istället på att gå 5:an på f.m med lillplutten innanför jackan. Det värsta var att jag "glömde" telefonen hemma...katastrof och 6 missade samtal:) Hur sjuttan löste man detta stora problem för 20 år sedan. Jag kommer såväl ihåg när jag köpte min första mobil...hade precis fyllt 25 och skulle börja jobba på Götene RK. Vilken grej, nu ser man den som ett nödvändigt måste, förrutom WF som jag bara älskar.

Hej så länge!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...