Gladaste Agnes...

Hej svejs!

Skjutsade upp skatten till bästa extramamma Sabina för en stund sen...var nog världens gladaste lilla Morvel som skulle få baka pepperkakor med bästa kusin och sedan äta julbord:) När Cajsa ringde igår kväll blev hon själaglad och när jag skulle natta henne undrade hon; "Ylva, hur ska vi få ihop allt i morgon??? Det kommer nog lösa sig bra, min skatt, du ska inte vara hos Cajsa förrän vid halv fyra" Tänk vilka bekymmer min lilla Morv har:)

Jag har passat på och slagit in några julklappar och "tvingat" ut F i garaget för att sätta upp lite stjärnor i fönstren...är ju liksom ingen större idè att jag påbörjar det hela, eftersom polisen sen kommer och ändrar på allt:)

Tänk i kväll är det upplösningen i Boon...herregud så spännande, eller inte, då jag bläddrade igenom Se&Hör och det var ett repotage om att Fredrik valde Therese...då vet man det...hade jag kollat lite noggrannare på första sidan så hade jag sett "Läs på egen risk". Så nu vet Ni med, ha,ha...

Kramar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...