Julklappar och tummen upp...

Hej alla bloggisar!

Då var den 30.000:e besökaren på min blogg "blottad"...alltid kul med bloggare som lämnar några rader efter sig:)
Hur som helst, idag var det Tummen upp för en av våra hyresgäster som själv fixat avloppet, Me like!!!.. Dessvärre fick dammsugaren lämna in idag och jag har varit på Elgiganten och inhandlat mig en ny...får bli premiär-dammsugning nästa vecka:)
Hann promenera en sväng med Cisco-Trisco-Men, innan det var dax att hämta lilla igen...Cisco-Bus är så duktig (hoppas även att fortsätter med detta:)) och klarar sig i dryga 2½ h själv.

Efter dagis åkte Vi fram för att göra några julklappsinköp...blev en till bästa kusin-Cajsa och även en till skatten, som är noga utvald av henne själv...kommer nog säkert glömma tills Tomten kommer eller hur?! Kom även ur affären med ett par nya örhängen. Har varit en bromskloss ett bra tag vad gällande ringar, men idag kunde jag inte stå emot:) Nu är vi äntligen lika...
Köpte även mig två par Esprit-toppar som är ett måste, eller rättare sagt enligt mig riktigt bra basplagg...Nu ska jag gå en bajsrunda med hårbollen som idag har varit Till Salu enligt Agnes...F & A spelade Wii och uppmärksammade tyvärr inte hur den lilla skitkorven massakerade en av (alla) Morvens barbie...den ena handen ser ut som ett miffo och den andra hann bli påbörjad innan skitkorven blev avslöjad...Agnes blev riktigt skrikarg och tårarna har sprutat, men, men nu är den lilla hårbollen förlåten (för denna gång:))


Ha en fortsatt fin tisdag, kram på Er!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...