Vad säger man...

Hej igen,

Yes, då var vardagen igång igen, men jag njuter av mina sista semesterdagar☺

Imorse skjutsade jag Lilla och kusin-Cajsa till skolan. Nyfiken som jag är, så följde jag (och många med mig) med hela Broholmskolan till idrottens hus - ville så gärna höra vad höstens tema är. Och denna gång är det Historia med olika tidsepoker, en så kallad Tidsbåt☺

Tycker alltid att Broholmskolan har något spännande till uppstarten. Helt ok schema med samma tider varje dag 08.30-14.30, vilket blir finemang eftersom jag också slutar 14.30 mina jobb dagar. Lilla får vänta en liten stund på mig bara☺

Jag har varit och handlat mat under tiden de var i skolan och F jobbar hemifrån idag.
Måste bara berätta en rolig sak som gjorde mig alldeles varm i hjärtat...eftersom Lillas simtävling blev inställd så följer hon med mig till Kungsbacka i helgen. Vi blir bara borta två nätter, men med två hundar, så blir det lite packning - och så fort man planerar packning inför tävling så är Lilleman med på noterna. Jag sa till han att han behöver inte sätta sig i garaget för vi åker inte förrän på fredag, tralalalala
Jag packar in tält, väskor och lite annan smått och gott. Kan tillägga att jag fick ta ur burarna imorse eftersom Cajsa skulle med och det behövdes plats för matkassar.
Stängde till garaget och gick in för att dammsuga - när detta var klart var min tanke att gå en promenad med de små och helt plötsligt är Lilleman borta!!!
Jag ropar och kollar överallt, även inne hos F, men ingen Lilleman...då kommer jag på att han måste blivit kvar i garaget!!! Öppnar ut till garaget, men ingen Lilleman...förrän jag kollar riktigt noga i en av burarna. Där har Lilleman krupit in, så att han inte glöms av. Jag blev nästan lite tårögd - fattar Ni hur mycket han älskar att vara ute på galej, min tok-plutt☺☺☺

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...