Simträning...

Godkväll!

Mina armar känns som lianer och nacken som en fiolsträng☺...jo, man tackar det kändes att det var 3 månader sedan jag simmade sist, tralalalala
Det var första gången Lilla prövade ett Örjan-pass och det är inga halva pass (idag körde de lite mjukstart enligt Örjan). Just måndags passen går under namnet Örjans huligan-pass och det är bara det trimmade gänget som kör här. Men skam vad man lär sig av att träna med sådana som är mycket bättre än dig själv. Lilla kämpade på och simmade i 100 min och jag i 90 min☺
Tanken var egentligen att jag skulle vart på träning med Lilleman och F skulle ha kört. Men det blev en sen ändring i programmet och då åkte jag hellre med.

Nu är klockan ställd på 04.15, nattinatti 😴

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...