Kalla mornar och trött Morvel...

Godmorgon Lördag!

Börje väckte mig strax efter 06 och för att undvika olyckor, så gick vi ut direkt☺. Som tur var så tog jag ett par tränings brallor och det kan inte ha varit många grader ute, brrrr vad kallt det var.

Ser ändå ut att bli en varm dag och inte ett moln på himlen. Vi har eftermiddags starter så Lilla får sova hur länge hon vill☺. Har även en snarkande Lilleman brevid mig, tralalalala

Ska strax väcka de pöjka och gå ut med dem. Sedan blir det att brygga kaffe och plocka fram frukost.
Finas Torpgård kan jag varmt rekommendera - supermysig gård långt ut på vischan med bäddade sängar, handdukar och frukost i kylen. Nu hade Vi turen och fick annexet (lägenheten som den kallas) annars finns även dubbel samt enkelrum med gemensam toa/dusch.
Fanns som sagt inte ett boende så långt ögat når och en hotellnatt för 2200 kr kan väl kvitta - det blir tummen upp för Finas Torpgård och 2 nätter i annexet för 1000 kr, jaaaaa det var ett klipp☺

Nu hoppas jag på en taggad Lilleman och med ett självförtroende som Zlatan...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...