Jag och hundarna ett par dagar...

Hej Onsdag!

Idag fick springrundan vara, då mina vader är lite lätt stumma☺
Hade egentligen tänkt att träna idag också eftersom jag ska vara själv ett par dagar - när hände detta sist?!
Inte under 9 år iaf och helt själv är jag förresten inte, då mitt sällskap är Lilleman & Börje-Afgan.

Lite av en ensamvarg som jag är, så ska det bli så skönt och jag har en massa i upptåg, tralalalala
F och Lilla har varit hos tandläkar - Gisela och är nu påväg till Smögen ett par dagar - Lilla har verkligen längtat dit☺. Jag ska bara dammsuga och torka av golven innan det blir en sväng till stan och Hjertis. Kanske lite skön sol i eftermiddag och ikväll agility möte på klubben...
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...