KM, grillkväll och utställning...

Hej bloggen!

Har blivit lite dålig uppdatering, men det har kommit lite emellan☺

Så skönt med ett par dagar ledigt och igår hade Vi en grillkväll med RGSS. Blev dessvärre inte många timmars sömn inatt och upp 06.30 för att göra slutputsen på Börje innan utställningen...till råga på allt så känner jag av en begynnande förkylning, som jag vill stänga ute, grrrrrrrr
Börje har kämpat om än lite trött för dagen☺. Blev idag en syskon-fight där han slutligen fick HP och BIM med finfin kritik. Jag är jättenöjd och glad för detta.

Lilla är uppe hos bästaste faster, som förövrigt hade både Cisco och Börje en stund igår (jag var lite orolig över torpeden, men han hade skött sig).
Imorgon ska Lilla ha sitt efterlängtade danskalas♡

I torsdags kväll var det KM på klubben och Cisco gjorde 2 bra lopp (finns mycket kvar att finslipa på, men det blir bättre och bättre)
I agilityloppet fick han en miss i slalomet och jag visade så snöpligt upp han på A:et = disk och i hopploppet vart det nollat☺

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...