Två steg fram och ett tillbaka...

Godkväll!
 
Same, same but different...ibland går inte allt enligt pipan och ett litet bakslag uppstår. Meeen, med lite funderingar och klurigheter, så kan kanske problemet vara lite bättre imorgon.
Tänk jag har snart varit i "min" klass i h e l a 5 veckor och de veckorna har gått i en rasande fart...och ingen dag är den andra lik, det vill jag lova:)
 
Idag hoppade Vi över simningen. Lilla kände sig trött och lite varm (kanske en liten latmask, vad vet jag:)) men jag sa inte emot, utan nästan tvärt om, åh vad skönt...jag slapp att komma hem, säga hej, packa väskan och dra ner till stan igen. För idag var jag hemma 17.05 och Vi åker till simningen 17.15.
Tog istället med mig en liten Lilleman (läs ville hellre ligga inne) och sprang en runda...känns så skönt att få bli lite trött och rensa ur planeten efter en dag på jobbet.
 
Har suttit med lektionsplaneringar och lite upplägg under den 1½ veckan som jag är på semester i januari...nu börjar jag verkligen längta efter lite semester.
 
Imorgon ska F skjutsa lilla till mitt jobb efter skolan och sedan far vi till dansen. De ska köra genrep inför lördagens dansuppvisning i Vara konserthus.
 
 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...