Sveda i skinnet och mätt mage...

Godkväll ute i cyber-världen!

Ligger nu skönt nerbäddad, varm och (över)mätt i magen...jag är en hotell-lover-människa som njuter av att lägga sig i en nybäddad säng, 'stor' och god frulle samt inga måsten.

Var vrålhungrig vid ankomst och efter en god Scandicburgare var Ylva med på banan igen:) Jag och lilla svidade om och har nu bubblat i jacuzzin samt bränt skinnet i bastun...F är utslagen efter gårdagens galej i arenan och blev kvar på rummet (det tar uppenbarligen på en oldman att vara ute på vift)

Tänk nu har jag varit med i vikarie-poolen under tre månader och har (haft turen) fått jobba i stort sett varje dag:) och de senaste sex veckorna på ett och samma ställe...som jag tidigare har nämt, så har dessa veckor varit en enorm resa, bestående av både toppar och dalgångar. Men en sak är då säker, för att göra ett bra jobb med allt fix och trix, så behövs lite buffelhud emellanåt. Fast jag är övertygad om att dessa veckor har gett/ger mig en enorm erfarenhet...nu får jag lite distans till det hela och chans att smälta allt man varit med om. Och jag vet att jag kommer l ä n g t a tillbaks till alla 'mina' fina juveler:)

Kram!

Ps) Dagens Agnes; 'mamma, tar de svenska pengar här' ???

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...