Kämpartjej...

Godkväll!

Idag fick lilleman göra ett träningspass som han själv aldrig skulle valt - nämligen cykeln...hur som, så borde han fixa 1-2 cykelpass i veckan.

Efter lunchen åkte vi till Jula (F var i denna affär, medan jag och lilla gick till Arken) köpte mig en en täckkjol, som fungerar likt termobyxor. Och lilla har köpt tre julklappar till lilleman.

Sedan var det dags för simträning, där Agnes kämpar och är en riktig fighter...hon har bytt grupp och tränar med lite äldre simmare på söndagar. Morven är så duktig och det är inga lätta pass vill jag lova. Bröst är hennes starka kort, men rygg och frisim blir bättre och bättre. Hur som så är hon riktigt duktig!

Nu får det bli en tidig kväll för imorgon har jag för tanke att ta mina blodprover innan jobbet...

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...