Date med mina vänner...

Godkväll Tisdag!

Har tyvärr varit dålig, vad gällande dagens blogg-uppdatering...men nu kommer en liten snabbversion av dagen.

Tisdagar brukar vara lite stressigare på morgonen, eftersom rektorn håller tisdagsmöte 07.40...och just tisdagar tar alltid Snorren längre tid på sig med att "bajsa stjärten" - ingen bra start, samt att alla parkeringsfickor var upptagna, grrrrr

Var en sväng på sjukhuset för att checka av mina ledbekymmer. Och tro det eller ej, men mitt blodvärde var riktigt bra...nytt rekord:) det gjorde min dag! Ledproblemen är (mycket) bättre, men inte bra...och nu kör jag sista veckan med kortison.

Var hemma 16.30 och körde lite lydnad med lilleman. Och förberedde sedan kvällsmaten till F och A...för jag själv traskade 150 m till kvällens "date-med-mina-vänner". Trevlig kväll och sååå god mat.

Och nu ligger jag nerbäddad och redo för John Blund, så Godnatt på Er!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...