Schemaläggning, bonus och simträning...

Godkväll!
 
Och Hej igen...rekord, jag är fortfarande uppe och ögonen går inte i kors. Kan det bero på att jag laddade batterierna med 60 längder i simbassängen:) Lilla kämpade på och är riktigt duktig. Hon har verkligen fått upp farten och nu simmar vi lika fort...
 
Blev sen hem från jobbet idag igen...får nästan citera Bertilsson numera "är lite mycket schemaläggningar" och i mitt fall är det sant, hahahaha. Imorgon ska jag hämta skatten efter skolan och hon ska få vara med mig på jobbet. Och ja, väskan är packad med diverse underhållnings-prylar.
 
Blev riktigt glad över dagens post...då det var ett litet brev med en fet bonuscheck från Ryden`s. Blev väl bara l i t e mörkrädd när jag insåg hur mycket pengar jag hade lagt på kläder under ett år. Och andra sidan är det ju mååånga och fiiina fyyynd, tralalalala. Undra när jag ska sätta sprätt på denna lilla check?! Kanske redan imorgon?! Ska ju åt det hållet iaf:)
 
Nä, nu ska jag krypa ner bredvid en varm Morv som är min natt-kompanjon då F är på vift...god natt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...