Målade naglar...

Jajamen, fredagar har vi som vi-gör-oss-fina-dag...kjol, nagellack, halsband och höga klackar. Skämt å sido, men iaf lite fredagsfina och kul när eleverna också vill hänga på:)
Så imorgon blir det klänning/tunnika och ett riktigt stort fredags-smile...jag älskar mitt jobb!

Har bara lite dåligt samvete för lilleman som har fått stryka på foten denna veckan...ska bli ändring på detta och nästa vecka hoppas jag hamna på "normala" tider igen. Och på söndag, då Losse-man, då jälar ska Vi köra agility:)

Idag hämtade jag lilla på skolan, eftersom guld-taxi har tagit semester, hahaha. Skatten fick följa med mig till "min skola" och hon skötte sig exemplariskt och 'satt' fin vovve i 2h och 40min...

Nu ska jag kolla ett inspelat Sandhamnsavsnitt...godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...