Skola och fika...

Hej Tisdag!
 
 
En helt vanlig tisdag, med Agnes till skolan och jag vidare till Campus. Har börjat på inlämningsuppgift 2 i företagsekonomin och det var inte någon lätt uppgift:)
 
På eftermiddagen var A hos lekkompisen Ines och jag smet med på en fika. Tack, Therese för en trevlig fika och pratstund (3h gick visst i en väldans fart:))
 
F stod för kvällsmaten och jag har strukit undan lite av högen...nu ska jag lägga mig i soffan och bara 'göra ingenting'...A leker på sitt rum och får aldrig nog av denna sysselsättning. Frågar man henne något, så blir svaret; 'ska bara leka lite först'
 


Kommentarer

  1. Hehehe... Ja tack själv :) ja tiden går fort när man har trevligt! D gör vi om!
    Kram T

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...