Pizza i Gbg med flottigt hår...

Godkväll!

Lite ovanligt fredagsmys blev det denna februarifredag...F kom hem vid 16.30, glad att vara hemma i någorlunda bra tid. Tji, fick han/Vi när upptäckten av en glömd dator på Gbg-kontoret var sann! Bajs vad surt och han är tvungen att ha den imorgon bitti...vilka är alternativen?

Som tur är, så kunde A vara hos m & p, en liten stund, så drar Vi till älskade Gbg för att hämta en liten viktig pryl:)

En liten parentes är att jag stod i duschen när F kom hem, för att berätta dagens bästa och vad gör jag???
Jo, snabbt som faan ut ur duschen, klär på mig, Vi skjutsar upp Morven och sedan är vi på G....då kommer jag på eller känner rättare sagt...jag har glömt skölja ur balsamet i håret!!! Så vilket matställe kan Vi sätta mig på??? Ja, som tur hitta Vi ett kalas-ställe med personer i samma klass och med hur god pizza som helst.

Nu drar Vi kosan mot Backåsen igen...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...