Mora-mora och bakelser...

Hej Onsdag!

Var visst påväg att skriva Tisdag, hua vad dagarna flyger förbi...idag hade Vi genomgång 'om-vad-som-Vi-ska-kunna-provet'. Fick helt plötsligt för mig att kanske göra en E-hemtenta, jösses vad mycket det är och kan jag en bråkdel?! Eller knappt det...

Innan jag hämtade skatten åkte jag till tvätthallen med en styck superskiten bil och efter det ett besök i Snorre-affären...kom konstigt ut med lite foder, godis och nytt halsband. Å, neeeej jag säger inget till F om 'mina små extraköp' ha,ha

Hämtade lilla och sedan for Vi till konditoribageriet. Blev en laddning med bakelser, kakor och bröd. Å det bästa av allt...Mora-mora var riktigt pigg och for upp som en lärka ur sängen när det vankades bakverk:) tänk att Mora-mora är 94 år!!! och galen i sötsaker...jag har att brås på med andra ord:)

Nu är Vi hemma igen och laddar inför kvällens simträning...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...