Mitt andra hem...

Godkväll!

Startade dagen efter att ha lämnat lilla på skolan med att simma 2000m. Var lite segt idag, men så skönt efteråt. Mycket badhus har det blivit på sistone och perfekt när jag och lilla kan träna tillsammans.
Och imorgon blir det besök till vårt andra hem igen...men då ska Lisa med och Vi ska 'bara leka':)

I dag fick A ett uppdrag av mig: hon skulle gå in själv på dansen...hänga av sig, ta på sig skorna och INTE busa med slå-i-huvudet-leksaksbilen. Ni mån tro att det var en själaglad liten Morven som glatt studsade in till dansen:) Jag passade på att köpa lite helg-frukost-bröd på min favvo, Konditoribageriet och köpte 2 gigantiska godispåsar på Birgers. Tänk vad stor lilla trassel-Lisa blir.../Y

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...