Gemensam träning...

Hej Onsdag!
 
Lite sen kväll blir det, men trevligt har Vi:) Agnes simträning på onsdagar är mellan 18-19 och det bästa är att Vi kan simma samtidigt. Idag brände jag 1750 m (70 längder) saxande mellan alla andra:) och lilla simmade på jättebra.
 
Efteråt blev det 'kvällsmat' på Mc och då måste jag bjuda på dagens Ylva...'F har varit på RGSS-möte under kvällen och ville att jag skulle köpa med mat hem och visst gör jag det, men lat som jag är, så tänkte jag att jag kör i driven för att slippa fylla på drickan själv. Och när jag kommer fram till betal-luckan så säger killen där; men ska Du äta 'igen', med tanke på att du nyss ätit här inne!!! Jajamän, det är klart att jag ska köpa med mig lite hem också:) Jösses vilken koll de har på sina kunder...nästa onsdag får det nog bli ett annat kvälls-mat-ställe ha,ha.
 
Imorgon och på fredag får bli hemmadagar, då halva Agnes klass ligger hemma i maginfluensa. Kan iof redan vara för sent, då den verkar slå ut klass efter klass, men jag håller tummarna. /Kram & God natt!
 
 


Kommentarer

  1. Hahaha... Ja d e d jag alltid sagt... Mc i denna stan e d sämsta!! Sist jag var där skulle jag ha 2 happy meal var av en hamburgare var helt naturell.... Fick vänta 20 min på.... Japp den naturella barnhamburgaren!!! Hur svårt kan den vara att göra? Ändå hamnar man där när tiden krusar...... :))
    Va roligt att simma tillsammans!!
    Ha d gott!
    Kram T

    SvaraRadera
  2. Exakt, vet inte hur många gånger Vi har fått fel mat, och ändå åker man dit:)

    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...