Helg på tu man hand...

Hej Fredag och 1 Februari!

Vilket väder:) städet är klart, nybäddat i sängen och en massa fredagsmys är inhandlat...jag och F är själva hela helgen och lilla är med mormor i Smögen. Tänk det är första gången (förutom när jag var opererad) som Agnes är iväg en heeeel helg. Känns konstigt, men faktiskt lite skönt (om man nu får säga så:)) när jag ringde till dem nu, så satt de och gotta sig på Bella-Gästis, så Agnes har det hur bra som helst med bästa mormor...

Nu ska (äntligen) lilleman få dig en ordentlig promenad och förhoppningsvis även F...jag har en inre plan på att gå milen...fråga är bara om den store karln orkar:) den lille är jag inte ett dugg orolig över.

Imorgon ska vi på fest hos grannen...den sedvanliga 'julsmörgåsen' som de senaste åren har blivit framflyttad till 'februarismörgåsen'

Ikväll blir det triller för hela slanten, då inte lilla är närvarande...

Hej så länge!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...