Tung springrunda...

Hej Torsdag!

Har precis kommit tillbaka från en jobbig springrunda med släpande hund:(...Benen kändes som tunga stockar, samt att jag halva vägen fick släpa på lat-mask-Cisco som tycker det är sådär med en springrunda. Nu är det iaf klart och jag kan med gott samvete lägga mig framför tv`n och kolla på fin-fina hästar...bara så synd att RGB inte kan starta eftersom Casall inte gick igenom veterinärbesiktningen.

A & A var riktiga nattsuddare igår kväll och somnade väl vid 23.15 och upp igen före 8...undra om det blir tidig läggdags ikväll?!
Till middag (tänkte imponera) gjorde jag Morvens favvo köttbullar...var bara det att lilla Alicia gillar endast "Hjertberg`s köp-köttbullar"....fick henne iaf att smaka, men sa direkt; 'de här gillar jag inte. Ska vara bruna runt om':) Se där, fick man för att man tänkte imponer lite he-he...

I eftermiddag ska Vi till skogshyddan för att träffa "nya" klassens elever och föräldrar...ska faktiskt bli riktigt trevligt och framför allt kul för barnen och att träffas igen.


Hej så länge!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...