Plugg och shopping...

Godkväll Tisdag!
Nu uppskattar man verkligen kvällarna, tv'n, soffan och ruzzle...hösten är på ingång. Hösten är lite av en favvo för mig, krispigt, hög luft, fina färger och kläder efter väder.

Idag har jag renskrivit Hi-arbete om forntida Egyptens Nya rike och håller tummarna att det är ok. Fick finfrämmat av min man, som kom för att kolla hur jag har det på Campus.

Tog mig en liten shopping-avstickare innan det var dax och hämta lilla...har köpt ett par kalas-fina stövlar, och pricken över i:et är, att de sitter som en smäck över mina fantastiska vader:)

Efter att ha hämtat A drog jag via Hjerberg's och hämtade en beställd kaffemaskin...för mig blir det nog chokladpuckar:)

Godnattkramar Y

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...