Hjärnsläpp...

 
 
Godkväll Torsdag!
 
 
Efter att ha lämnat lilla på skolan var det data på mitt program. Och idag satt en annan "vid" min computer, GRRRRRRR...spelar ju självklart detsamma, men vanemänniska som jag är, ville jag ju ha min dator. Och idag gick allt åt skogen...frågade Micke om någon hade haft sönder ett tangentbord innan, eller om jag skulle bli den första. Med en hejdundrande skalle-bank satt det idag extra bra med den halva frallan, kaffe och 2 sockerbitar samt den hederliga risentan. Kan nästan likna mig med "gubben med den blåa näsa" när jag jobbade på Läckögrillen och börjar förbereda innan:)
 
Känner mig lite sådär halvstressad och ligger l å n g t efter med skolan samt lite att tänka på inför lördagens happening...så hundkursen i kväll var perfekt med fokus på något helt annat. Och Snorre-the-men var outstanding:) och faktiskt riktigt duktig...jag är så stolt över min lille hårigt envisa och störiga Cisco-Trisco-Men.
 
Imorgon fyller min bästa F 40 bast och jag har förberett med överraskning * 2 och hoppas på en toppendag för hjärtat mitt...
 
Kram Y


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...