Längtar som tokar...

Hej Söndag!

Precis som överskriften lyder...Vi längtar efter sol och salta bad. Men först har Vi en vecka med en rad trevliga händelser som; Stellas lekland, träff med nya klassen, min födelsedag och sist men inte minst packning och veckans klipp...

Idag har jag haft en så där fått-gjort-en-massa-bra-saker dag...efter frullen gick jag och Snorris långrundan och energi som det ger, gav jag mig i kast med att vattenbada alla mina 28 orchidèr, samt tvätta fönster. Strukigt ett halvt berg och hunnit kolla nationshoppningen, samt kollat till Tarzansson...älskar dagar som flyter på och man får gjort lite nytta oxå:)

Nu ska Vi grilla en lång smal och sedan fläka ut oss i soffan till en bra rulle...imorgon är det Stellas lekland med Agnes & Lisa på agendan. Skulle väl ändå vara pissväder (som vanligt)...vräker visst ned regn redan nu...


Kramelikram!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...