Nackspärr (igen) och ögonkoll...

Godkväll!
Imorse hade jag lätt kunnat sova vidare och hoppas vakna med smärtfri nacke och feberfri...har ont i varje led och en fruktansvärd nackspärr. Men bara att bita i det sura äpplet och försöka ta sig igenom denna dag...med en känsla av att vara miffot i filmen 'Den där Mary'

Idag har det varit Agnes dag som nu ligger nöjd i soffan efter första dagen i skolan:) Imorgon är det allvar på riktigt och slut på sommarens tider...upp med tuppen efter dryga 11 veckors ledighet:)

Jag var hos optikern och kollade synen (igen) och synen har blivit ännu ett snäpp bättre, därav att jag blir så trött i ögon och huvud av glasögonen...kul att byta ut glas som bara är några månader gamla tralalala:( ...ännu ett minus med att bli gammal eller?!

Imorgon ska jag preparera mig med värkisar och sedan ge mig i kast med terminens första kommunikation-lektion phu är bara förnamnet...och svenskan ska Vi inte tala om...den kursen verkar vara en riktig dräpare ha,ha.

Nu ska jag kolla vidare på Robin och sedan Dallas som jag bara längtar efter:)

Stela miffo-kramar från mig!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...