Referat...

Godkväll!

Yeeeees, äntligen klar med referatet om sociala frågor. Har renskrivit 16 sidor och hoppas att det inte är allt för många stavfel:) Angående studierna i höst, så har jag ändrat inriktning och tänker läsa historia, svenska, data, natur och kanske engelska. Jag lägger nog ner matten, som iof har varit kul, men får nog stå åt sidan iaf. Hinner kanske ändra mig igen innan man ska söka kurserna:)

På f.m var jag inne med lilla på jouren och de tog ett halsprov som visade positivt...och nu blir det en penicillin-kur mot halsfluss och inget dagis kommande vecka. Surt sa räven, men jag imorgon kan fixa ihop det och rester-ande av veckan får bli hemma-studie-"städar" dagar. Belöningen får bli på fredag, då jag å lilla samt Sabina å barnen ska gå på Cirkus...Agnes har frågat * flera om Vi kan gå och det är lite svårt att missa "all reklam" om denna lilla cirkus:)

Hej svejs!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...