Onsdag hela veckan lång...

Hej Onsdag!

Som just har varit liiiite hektisk i mina ögon sett...blev bara en och en halv mattelektion, eftersom jag var tvungen att uträtta två saker innan klockan tolv och Morvtiden är slut. Men jag hann och klev in på dagis 11.58:)

Plockat lite hemma inför morgondagens symöte och Vi hann precis tajma in en jogg/cykeltur innan regnet kom. Nu har F kommit hem och kvällsmaten är spisad...F jobbar typ hela helgen, så Lill-Morven får den äran att följa med mig å allas våran Snorre på lördagens kurs. Jag lääääängtar!!!!! och har faktiskt övat på hemläxan...gäller bara att lydnaden ska sitta i även på brukshundsklubben, med massor av störningsmoment.
Imorgon blir det dagis och matte*2 och efter dagis ska vi åka och hämta med en kompis hem.


Kramar!


Längtar tillbaka...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...