Dagens goda gärning...

Är nu klar och regn/hagel därefter, precis som på beställning...jag har iaf tvättar fönstren in och utvändigt, samt duschat nästan alla blommor. Fråga inte hur behövligt det var...dammet låg som en fin beläggning och bladen var inte längre gröna.

Jag är så nöjd med huset (även fast det inte är speciellt barnvänligt:)), men man hinner tvätta över fönstren på en dag, tar inte en evighet att städa och att ha garaget "i huset" ångrar jag inte en sekund...perfekt i storlek för oss 3, sorry menar 4, höll på att glömma Snorren, där vi använder varenda centimeter. Och även om vi skulle ha byggt huset idag, hade jag aldrig tvekat utan byggt enplans igen.

Imorgon ska vi besöka Agnes skola, lärare och kolla runt i lokaler. Ska bli spännande, men surt att jag missar Brukshundsklubbens kväll med en massa ståhej.

Hej så länge!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...