Dagis, skola och lek...

Godkväll!

Får bli några få rader jag skriver, då jag ligger nedbäddad och har ögon liknande en kines...

A har varit på dagis och jag på skolan. Matten går riktigt super-bajs dåligt och ekvationer och algebra är inte mina vänner:) Imorgon blir det dubbelpass och förhoppningen om att göra prov på torsdag är ynkligt liten...

Dagiskompis Mollie har varit och lekt under eftermiddagen och när hon åkte hem så skatten; "synd att vi inte hann leka så länge"...vill helst ha en repris redan imorgon:)

Efter morgondagens matte och innan jag ska hämta Morvelisa, så är min plan att hinna åka och köpa födelsedagspresent till världens bästa skatt...prata om att vara ute i tid va?! Jag "älskar" att vara ute i god tid...den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge:)

Godnatt!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...