Ny vecka...

Hej Måndag!

Då var veckans första dag snart till ända...Agnes har varit på dagis och jag på campus. Väl där var Sh-lektionen inställd, men jag stängde in mig i ett rum och läste om internationella frågor och fick gjort en hel del. Hem igen och lämna lilla till mormor å morfar, för att åka till stan igen och denna gången matte. Tack för hjälpen M & M, annars hade jag inte fått ihop min dag:)

Väl hemma "igen" fick det bli en kombi-träning med Snorren. 4 km jogg och 1 km gång och med en slips hängande ner till knäna...
Nu är kvällsmaten spisad och andra tvättmaskinen igång...bara att plocka fram kläder tills imorgon och sedan tv`n en stund.

Hej svejs!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...