Alla nöjda efter en bra dag...

Godkväll!

Vilken bra dag det har varit dag, för oss "alla":) Agnes har haft det jättekul hos Annbrith å Roland och jag Tackar så mycket för hjälpen och en mycket god måltid! Jag själv har haft en super-duper-dag med rolig spårning och en duktig Snorre, som ger otrolig mersmak...och jag tycker verkligen mycket om denna lilla fyrfotade varelse:) Väl hemma, fick jag äntligen färdigt sista referatet och nu är "bara" fördjupningen kvar...F kommer hem redan vid 17 (för en gång skull, nästan en hel helg together:) och jag gav mig ut på en springrunda, så skönt och avkopplande.

Nu är en lättare kvällsmat intagen och Vi kollar lite Thai (för ovanligheten skull:)) på youtube....

Kramar!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...