Svettigt...

Hej allihopa!

Jag har varit riktig "usel" med träningen de två sista veckorna och motivationen är lika med noll:) Hade en ganska bra rutin på att gå 5:an, med lillplutten innanför jackan halva vägen, men iom att han fixar gå 2.5 själv har det tyvärr blivit denna turen mestadels...och inget mer...men nu måste jag ta tag i crossen och få upp lite puls i valkarna igen:) Körde milen igår och idag 30 min intervall som resulterade i 6.06 km...imorgon blir det vila (tjohoo:)) eftersom vi har planerat att åka till badis och vem vill bli svettig i armhålan efter att varit på badis och blivit ren...inte jag iaf, ha,ha.

På lördag ska jag och lilla åka till bästa kusin-vitamin och träffa Tomten...Agnes längar som en liten blå, även fast hon inte "tror" på Tomten i någon större utsträckning. Var så bra förra året och likaså året därpå när man kunde hota med;"Är Du inte snäll blir det inga klappar av Tomten":) Vad ska man nu hitta på?!

Förresten så har Cisco bajsat ut korken som han åt upp igår...skönt att den inte satte sig på tvären och det fick bli besök på Skara Djursjukhus för buköppning...

Bye,bye!

Kommentarer

  1. Kanske hon tror på tomten efter att ha sett honom sitta i skogen. (glöm inte en ny önske-lista så hon får en karamellpåse). Och ta med plånboken för det säljs korv, glögg och lotter. (har det i alla fall gjorts andra år.)
    kram H

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...