Måndag...

Hej Måndag!

Ny vecka med nya utmaningar...tänk imorgon är det Lucia och snön lyser med sin frånvaro. På Agnes dagis firas Lucis utomhus, så håll en extra tumme att det kan hålla upp en stund imorgon kväll:)

Agnes har varit och lekt med en kompis som hon lärt känna genom Smått & Gott...jag stannade oxå kvar, då det i stort sett bara är att åka hem och vända.
Jag känner mig lite halvrisig idag, med stick i halsen och stela leder, grrr. Vill inte bli sjuk nu!!!!

Imorgon är det dagisdag igen och städdag för mig...ska även fixa några julklappar till. Känns bättre att dela upp julklappsinköpen på en längre tidsram. Första tror jag redan blev inhandlad i slutet av september och det är riktigt  t i d i g t  för att vara mig:)

Hej så länge!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...