Mätt, mättare, mättast...

Godkväll alla Bloggisar!

Precis som överskriften lyder, så är svaret mättast...i tidigare inlägg tog jag (som vanligt:)) kort på veckans höjdpunkt som är badhusfikat och idag var var det inget undantag förutom en liten extra kaka och nu sitter jag här helt uppsvälld i buken. Badhus-fik-personalen gör de flesta kakorna helt själva och de är gudomligt goooooda, mums. Eftersom varken jag eller lilla var speciellt hungriga nu ikväll, så slank det "bara" ned en halv kycklingfile. Jag ville iaf göra en "riktig" maträtt eftersom F har levt på mackor och gårdagens biffar under dagen...så det fick bli kycklingfile fylld med philadelphiaost och bacon runt samt ugnsbakade pottar och morötter. Rätten fick G++

Nu sitter F & A fastklistrade vid Wii-spelet och jag vid datorn...Agnes kommer med all säkerhet gå i F`s fotspår, då hon redan är en bra bit på väg:)

Trevlig helg!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...