På banan "igen"...

Hello!

Då var man hemma en "snabbis" för att åka till stan igen för att hämta bästa skatten...sedan vidare till mormor/gamla-mormor som ska få en smarrig jul-godis-korg:)

Besöket hos min läkare igår var väl både och..."levern" verkar ha återhämtat sig, men tyvärr var blod och järnvärdena dåliga, så det fick bli en järninjektion på plats. Kanske en förklaring varför jag alltid känner mig trött. Enligt F kan man lära sig att leva med anemi, som det så fint heter, men inte hur lågt som helst...nu jälar hoppas jag att det kan en rätsida:)

Idag när jag lämnade lilla på dagis hade de dukat långbord och förberedde sig för Julbord. Såg så mysigt ut...jag är så evigt tacksam att man har skatten på ett dagis som slipper "överfulla" barngrupper och att hon sen ska vandra vidare till Broholmskolan...blir säkert parkeringen och kikaren de första månaderna, men jag känner mig helt lugn i själen:)

Hej Hopp
Gummisnopp!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...