Julklappar*flera...

Godkväll alla Bloggisar!

Då var Julens "andra" dag, nämligen Juldagen snart till ända...har Ni haft en fin Julafton?

Vi vill Tacka gulliga Ing-Marie å Roger för all god mat och trevligt sällskap. Vi hade sååå mysigt! Efter Kalle och en efterlängtad Tomte som (även i år kom på besök:)) var både barn/vuxna glada och lyckliga över alla önskade julklappar...

Sedan bar det vidare hem till oss för lite fortsatt julmys och efterlängtad lutfisk, mums...bästa mamma är kung på att koka lutfisk och även tillagning av tillhörande delikata sås. God som attan blev den och jag skulle med lätthet äta en repris imorgon igen:)

Tack till alla mina finaste...är så glad att ha Er!

Idag har det mest lekts med a l l a fina julklappar...legot är färdigbyggd, halsbandet är pärlat och surfplattan går varm:)

Jag har inte gjort många knop och mest vilat mig i form, förutom en liten promenad med Cisco-Trisco-Men.

Slutligen måste jag bara nämna att jag gläds åt december månads-vind. Luktar rekord, så kom bara Dagmar...

Ha en fortsatt fin Jul, kramar!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...