Klackskor och strumpor...

Hej alla nattsuddare!

Kommer inte bli helt lätt att få lilla i säng runt 8-snåret, då dagis drar igång igen...nu är tiderna verkligen ruckade:)

Idag har vi iaf varit och fixat naglarna...lilla fick vara med F till grannen och var överlycklig för att få leka en stund...jag tog en promenad med lill-plutten som sedan fick sig ett nyårsbad.

Agnes har även varit och provat ut ett par "klackskor" som ska invigas nu i helgen (skotokigheten har hon med all säkerhet ärvt av mig :)) hittade naturligtvis ett par med  r i k t i g  klack. Och hur är tänket om en 5-åring ska gå  med "riktiga" klackar...vrickade eller brutna fotleder??? Lyckades med lite övertalning att välja en sko mer anpassad för en 5-årig liten Morv. Blev även 3 par strumpbyxor som jag hoppas inte är för små...jisses vad hon växer:)

Imorgon ska jag packa (skattens väska är redan klar och jag har ingen aning pm innehållet) Agnes,  jag å F tycker det ska bli riktigt skönt att åka iväg ett par da'r...vi ska göra skatten osäker vill jag lova...

Kramar!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...