Vårdhem...

Godkväll!

Då var Ylva-första-skötare klar för idag...F är nu duschad, rakad och tänderna borstade. Ja, vad ska jag kalla det hela?! Får helt enkelt bli Backåsens Vårdhem:) Skämt å sido...men roligare semester kunde man önskat sig.

Imorgon, som förövrigt är den bästa dagen på året, nämligen Min alldeles egna födelsedag, känns i ärlighetens namn inte så viktig...det viktigaste för oss nu är att våran bästa, fina F ska känna sig bättre.

Lite ironiskt i det hela är faktsikt att helt plötsligt ligger F`s makt i Mina värdefulla händer och jag lovar av hela mitt hjärta att jag ska göra allt jag kan:)

TACK, snälla Sabina för all hjälp idag med Morvel...nu ska jag bara slappa i soffan innan sängen kallar...

Ps) Tanden var fortfarande inte helt läkt, så det var bara att göra om samma procedur en gång till:)

Godnatt!

Kommentarer

  1. Med en enkel tulipan, upp på bemärkelseda´n, vi har den äran, vi har den äran att grattulera!!
    GRATTIS till Dig Ylva!
    /ANKK

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...