31 grader klockan 11.15...

Hej Sverige!


Vaknade återigen upp till en dag med Lovely sunburning...vilket toppenväder, fast tyvärr med en förkyld och febrig liten Morv. Verkar ändå ganska pigg och med lite alvedon ska hon nog kunna bada lite ändå...


Tanken var att åka ner mot hamnen en sväng, men blev dessvärre stoppad av "bajschauffören" , då JAG inte hade shorts eller kjol på mig...vilken skit och prutt. Nåväl nu ligger vi här på stranden och lapar i oss en massa härlig sol.


Helene: tycker synd om dig och din lilla snok. Krya på dig!


Fam. Ekholm: Åh, vad kul med en inbokad resa...Me like:)


Till alla Djerfarna: Vi håller tummarna för skörden och vädret.


Kramar från oss!


Hej igen!


Blir ett litet extra inlägg, då jag inte fått iväg det första ännu:)


Har haft en kanondag trots den sura jäv..a chaffisen...Har varit en helgdag på stranden och även ätit min specialitet, nämligen calimaris. Agnes har badat på (även liiiite i poolen) och "dyker" för fullt med sina små gris-simglasögon:)


Ikväll är det show igen...har varit riktig hög klass på "showgänget" och både barn som vuxen är nöjda. Tror det var disco först, så lilla är fin från topp till tå, med både flätor och läppglans:)


Ha en fortsatt fin fredag!


Kommentarer

  1. Har kommit hem från min massage och mina och Stures fötter har även fått en omgång,jätte härligt.Här kommer vi att få en tropisk natt just nu är klockan 20.00 och temperaturen visar 20.7 grader,inte illa.Ska grilla tillsammans med Ulf,s familj efter att de har slutat att tröska för ikväll,troligtvis vid 21 tiden.Ha det så gott från ASD.

    SvaraRadera
  2. Låter härligt! Hälsa alla från oss...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...