Pruttdag...

Godkväll!

Nu är jag färdig med gräsmattan...var bara tvungen att fixa den idag. Vilken riktig prutt och he....es dag det har varit. Denna vecka som har varit så rolig...och kul när Vi drog vidare och avslutade den i fina Smögen. Fick tyvärr ett riktigt tråkigt slut...och mindre bra början på F semester.

Hur som helst, en olycka händer så lätt och nu får Vi ta en dag i sänder med allt vad det innebär...hör ju inte direkt till vardagen att bryta båda armarna direkt. Både jag och F har haft armarna i gips, men då har det som sagt varit en arm. Båda armarna  i gips är inte helt enkelt vill jag lova-inget fungerar...en sådan enkel sak som att bara klia sig på näsan, borsta tänder you name it. Handikappad är bara förnamnet...men Vi ska kämpa och om "tre veckor" hoppas Vi att frakturerna ska vara läkta.

Imorgon ska lilla vara hos bästa extra-mamma, medan jag och F (först) ska till Tand-Jan och börja fixa med min krona innan det blir att dra vidare till KSS, där F ska få ett plastgips. Att gå med båda armarna i gips är en ordentlig påfrestning för nacken...

Nu ska jag fixa och förbereda lite innan onsdagens Hemliga Uppdrag...

På återseende!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...