Goda kräftor och fönsterputs...

Godkväll i stugan!

Vilken dag...som jag och lilla har tillbringat på Skara sommarland med bästa sällskapet, Sabina, Emil och Cajsa. Var premiär för Morven och tummen upp i betyg:) Kan nog med råge säga att det var dryga 20 år sedan jag var där sist...

Väl hemma har jag smaskat i mig ca 9 super-duper goda kräftor...att jag älskar skaldjur har nog ingen missat:) F & lilla åt grillad kyckling med goda tillbehör...lilla smakade på lite kräfta, men är ingen "storätare"
Efter denna delikata måltid kunde jag inte hålla mig utan gav mig ut och putsade "alla" rutorna mot grannen...såg helt förfärliga ut när solen låg emot. Visst det började skymma ute och de kanske blev randiga, vad vet jag, men de kan i alla fall inte bli sämre än vad de var innan:) Eftersom Vi ska ha lite kalas i morgon, kände jag mig liiiite halvt som halvt småstressad och har ändå en hel del att fixa med i morgon...skönt att dygnet innehåller så många timmar:) Min armbåge är dessvärre inte riktigt med på noterna...

Nu har jag även nattan om min lilla Morvel som trots en dag av fulla upptåg, höll sig uppe till dryga 22-tiden...

Godnatt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...