Nissi Beach...

Härlig dag med bad...nu blir det lite poolhäng "igen"...


Kommentarer

  1. Här har det varit en dag med uppehåll men de har inte tröskat eftersom de behöver komma ikapp med torken.Jag har varit hos mormor med kantareller som jag även stekte till dem och oj vad glada tanterna var över dett.Läkaren har ringt upp mig idag efter påtryckning i går.Det är bara att lära sig att smärtlindra så bra det går för det är inget man kan operera,och att träna så mycket jag kan.Ålderskrämpor,kul,kul men ack så ont jag ska ha på ålderns höst.Sätter min tilltro nu till ortopeden jag ska till så småning om,ska även besöka badhuset och styrketräna i nästa vecka eftersom de har instruktör och prova pådagar då.Kram till er från ASD.

    SvaraRadera
  2. Min stackars älsklings-mamma...träning måste väl lindra lite hoppas vi.
    Kram från oss!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...