32 grader klockan 18.50...

Hej där hemma!


Idag har nog lilla slagit rekord med badet...när klockan var 18.20 kände hon sig fortfarande inte färdigbadad:) simmar som bara den och ryggen börjar även komma "upp mot ytan", säkert närmare 20 meter. Duktig Morv! Skulle passa perfekt med simskola nu i vinter...


JAG pressar på allt jag kan och måste nog säga att skinntröjan börjar bli fin och grisskär...skulle med lätthet kunna vara här ett par veckor utan några större bekymmer, bara ett par hörselskydd mot alla barnskrik :)


Imorgon är det ingen B-klubb och jag röstar för en dag på stranden. Gäller verkligen att passa på och suga i sig alla sköna soltimmar dagen erbjuden...


Kram F.Y.A!


Kommentarer

  1. Var försiktig med det grisskära. Jag fick i princip förbud av Dr Bleeker i går att vistas i solen utan superhög solskyddsfaktor och keps. Nu är jag sårigt vacker på snoka efter behandling.
    kram H

    SvaraRadera
  2. Vi blir så glada när vi hör att ni har det riktigt bra :) Badbilderna gör att vi trånar efter Medelhavet, men det får vänta.. Har just bokat en Londonresa, men inte förrän till våren.
    Ha en sköööön dag vid stranden i morgon. Ska tänka på er hela da´n.
    Kram/fam Ekholm

    SvaraRadera
  3. Ja,passa på och bada nu när det snart är höst hos oss,det lockar inte med bad här. annars är det jätte varmt och skönt.Är nu klar med dagens sista måltid som blev stekt prinskorv,stekt ägg och stekt potatis.Valle har nu intagit fåtöljen för lite kvällsvila när jag sitter vid datorn.Kram från ASD.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...