Vilken kväll...

Godmorgon!

Vi hade det riktigt trevligt igår (som alltid, vill säga)... Camilla fick "agera" lonesome värd, då Styrbjörn hade blivit kidnappad av sitt "nya" jobb...Ja, ja vet så viktiga va Vi och vår lilla tillställning:)

Julsmörgåstraditionen blev bruten och det var Taco-kväll med ALLA dess tillbehör...jag tog två "halva" tequila, då man inte inte vill göra en blunder och sova bort festen. Tiden går bara såååå snabbt och denna kväll starta Vi paket-tävlingen i tid...tyvärr inte våran lycka denna gång, men som vanligt är alla hysteriska och vill roffa åt sig så mycket det bara går. Kvällens segrare blev Carina å Calle, med Larsa å Madus tätt efter. Fick i allafall en "fikabiljett" till mig och lilla morven:)

In på småtimmarna kom halva styrkan Söne El och även en liten Styrbjörn, kul med lite nya ansikten...vid halv tre-tiden begav Vi (skalunda-klanen) oss hem. Tack snälla Maria, som hade "lust" att köra oss hem!

TACK Camilla å Styrbjörn för en jätte-trevlig afton!

Nu ska jag ge mig i kast med träningen en stund och sedan fixa frukost till mig å min andra hälft...

Hoppas att Ni får en fin lördag.
Kramar i massor!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...