En helt vanlig Måndag...

God kväll!

Då var veckans första och månadens sista dag snart avklarad. Har inte hänt något speciellt utöver det vanliga. På förmiddagen var det Rackeby och efter maten for jag till stan för att fylla upp ett ekande kylskåp:)

Tyvärr blir det ingen träning idag heller, grr...känner bara sån längtan efter att vara fit for fight igen och köra som bara f..n:) Känner jag ingen bättring i morgon ska jag nog kolla upp strupen ifall det är en halsfluss-historia som behöver hjälp på traven.

I morgon har jag förhoppning på att lilla kan gå till dagis och jag städa, städa, städa.

Nu väntas Halv åtta hos mig följt av Familjen Annorlunda, ganska händelserik måndagkväll med andra ord:)

Snoriga kramar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...