Smittspridning...

Hej fina och blåsiga fredag!

Äntligen lite blåst igen:) Förkylningen har nu även hoppat vidare till lilla, men har ändå humöret uppe och livet är som en dans. Jag själv är så sugen på att komma igång med träningen igen...tror att det är det som gör att jag fortfarande inte känner mig bra, men nu har jag stått över två dagar:) Man blir så sjukt peppad av att läsa de bloggar jag följer och de tränar som små svin (där ligger jag göttigt i lä:))

Jag har för övrigt fixat och donat hela förmiddagen och vid lunch kom bästa mammsen hit på lite soppa (Agnes favvo-mat). Efter att igår ha pratat med två föräldrar, vars barn var anmälda till Broholm, så kände jag mig lite småsvettig, är Agnes verkligen med på deras "lista"??? Jag vet att Sabina har anmält henne redan vid en månads ålder, men det kanske inte är fel att man som förälder kollar läget och visar lite intresse för sitt barn:) Jag har ju som sagt tänkt att jag ska ringa i snart över 4 år, men i morse fick jag tummen ur och; Skatten är på 2:a plats i listan. Skönt, nu känner jag mig lugn och skolgången är säkrad.


Trevlig helg!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...