Rackeby, handling och promenad...

Hej Måndag!

Vi har sovit som klubbade sälar i natt och jag vaknade 8.50, herregud Rackebay börjar 9.30. Snabba ryck blev det och Vi var nästan i tid, bara ca,15 min försenade:)

Eftersom F jobbar hemma, så passade jag på att veckohandla "själv", snabbt hem och gick en promenad innan mörkret kom... hade väl lite för bråttom och glömde mössan, samt långkallingar. Duktigt gjort av mig med tanke på min förkylningen:)

Nu blir det kvällsmat innan man bänkar sig framför måndags-programmen, Halv åtta hos mig samt Familjen Annorlunda.

I morgon är det dagisdag för lilla och städdag för Ylva... och den sedvanliga sagostunden på eftermiddagen.

Hej svej leverpastej!

Kommentarer

  1. Här ska vi titta på så många avsnitt som jag orkar på nuinspelningen av "V". Tittade på några igår, lika bra som gamla serien.
    kram H

    SvaraRadera
  2. Nyinspelning menar jag naturligtvis. Har stirrat på datorn hela dagen och blivit helt snurrig. Kollat priser på hundratals artiklar. Lite mer ding-dong än vanligt. Be Fredrik hitta serien.

    SvaraRadera
  3. Nice! Han hade tydligen sett serien. Coolt med ny tappning:)

    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...