Längtan efter sol och värme...

God kväll!

Jag och lilla är själva hemma och för egen del är det soffan som gäller:) Agnes var som tokig i badet idag och efter 1½ h var det operation övertalning för att få avsluta badet...för att sedan värma sig i duschen och avsluta med bästa bastun:)

I morgon är det "Agnes" dag (namnsdag) och detta är hon väl medveten om:) Hönsmamman har varit steget före och köpt en liten present och har även lovat lunch på Mc.
Har lite ärenden att uträtta på dagen eftersom jag och min fina F ska på lite galej på kvällen. Lilla ska sova hos bästa extramamma och det ser hon fram emot.

Dagarna känns som snigelfart och längtan efter sol, värme och bad är såååå efterlängtat. Jag skulle kunna åka i morgon...har faktiskt börjat "ställa" fram lite i bokhyllan:)

Nu står Agnes brevid mig med en dreglande munn... JAG ska göra en skattkarta tills i morgon...var den stora skatten/presenten ska ligga:)


Ha en fortsatt fin torsdag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...