Shopping...

God kväll!

Idag har jag och morv-borv plockat ogräs på förmiddagen och efter maten åkte vi först till Kartåsen för att kasta diverse skräp och sedan till Garströms där Agnes har beställt sin födelsedagstårta. Att hon var nöjd... sina två krav var; 1. rosa prinsesstårta 2. en ros på.

Klockan 16 var det dax för Henning`s förrea... gick in på Spirit en sväng och vem stod där och prova byxor, om inte "shoppingfreaket Sabina", som oxå så gärna gick med till Henning`s:)
Två t-shirt till F och mamma ringde lägligt så pappa fick två pikè, bra va?! Att jag hat fyndat kläder det sista... men nu är det färdigt med det på ett tag:)

Och JA, jag har sprungit idag oxå... fick bli 4 km idag mä, men det känns i vader och lår. Vet inte om det är för att jag bara springer på asfalt... det har blivit som ett gift nu, aaahhhh:)

Nu ska vi se "snabba cash", jag älskar thriller...
Thingeling!

Kommentarer

  1. Tur att jag ringde så lägligt att Sture kunde få sig lite kläder också.Har nu spisat en krabba och räkor med ett gott vitt vin till efter en båttur till Bohus-Malmön och en god lunch.Det har varit en underbar dag.//ASD

    SvaraRadera
  2. Tur med dotter som har koll på rean:)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ekehagens forntidsby, disco och agility...

Jobb, skola, semla(or) och carlzone...